Friday 8 February 2013

KEDAH - PERLIS - LANGKAWI - PULAU PINANG

Assalamualaikum permulaan bicara ,

Aku harap semua dalam keadaan sihat sihat sejahtera .. Kali ni aku nak bercerita tentang cuti cuti malaysia bersama kawan kawan ku ,menghabiskan masa cuti semester .. haha :D

haa , siap gambar lagi .. kali ni , tak byk cerita yang aku nak menaip .. tapi aku lebih banyak mengupload la (bila english diletakkan imbuhan #terok bebeno bunyi nya )  gmbr gmbr yang ada sepanjang percutian kami... 


*sesampai je di kedah , petang tu kami melepak di lereng bukit untuk melihat terbenamnya matahari :D


*haa , lawa kan ?


*di hari kedua , kami telah ke LANGKAWI :D


*YEAH ! LANGKAWI PERMATA KEDAH :D

ke sini la kami semasa hari kedua .. mcm mcm yang kami shooping .. 


*muka sungguh ceria .. tgk tangan la , berplastik plastik .. mcm mcm barang ada .. hehe :D


*pemandangan yang indah yang dapat dilihat dari atas ni .. nama pun pemandangan indah . hehe :D


*apabila sampai di langkawi , ini lah tempat yang mesti snap snap .. dan kami tidak melepaskan peluang tersebut :D


*apabila sampai di kedah .. inilah tempat yang paling nak sangat aku pergi .. mmg best :D


*ini lah aku , excited di bendang .. segenggam padi aku ambil .. hahaha :D

habis lah cuti aku .. DONE bla UTARA ... hahaha :D terima kasih kawan kawan , seronok dapat habis kan masa dgn korang .. korang mmg BEST ! 

No comments:

Post a Comment